Czym jest dobra reklama?
Pewnie czasami zastanawiacie się nad tym, czym jest dobra reklama? Co można zrobić, aby zaciekawić nią ludzi i skłonić ich do przyjrzenia się produktom, które oferujemy?
Zadaniem reklamy jest zwrócenie na siebie uwagę. Zwyczajne reklamy są zwykle przez nas ignorowane, ponieważ bardzo często irytują i kojarzą nam się wyłącznie z wyłudzaniem od nas pieniędzy.
Jaki jest sekret dobrej reklamy?
Przede wszystkim musisz się zastanowić, co masz do zaoferowania potencjalnym klientom i jak ich zaciekawić. Świetną opcją jest potykacz reklamowy.
Co to takiego?
To najbardziej popularna forma narzędzia marketingowego. Mogą być wykonane między innymi z plastiku i są odporne na wszelkie warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne. Plastik zapewnia łatwość w przenoszeniu, ponieważ jest bardzo lekki, ale potykacze mogą być również drewniane lub metalowe. Wszystko tak naprawdę zależy od nas jakiego materiału użyjemy.
Wydaje się, że potykacze reklamowe są idealne tylko do barów i restauracji, ale nie tylko. Tam najlepiej sprawdzają się potykacze kredowe, dzięki którym codziennie możemy wpisać nowe menu, a kolejnego dnia wystarczy je ponownie zetrzeć. Potykacze używają również hurtownie i poczty.
Takie reklamy potrafią świetnie zwrócić naszą uwagę, a ich ceny nie są duże. Myślę, że warto zainwestować w taki typ reklamy, zwłaszcza, gdy chcemy aby nasz lokal przyciągnął więcej klientów.
Dobra reklama musi zaskakiwać- i to pozytywnie. Wtedy sukces gwarantowany:)
OdpowiedzUsuńpozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)
Dla mnie dobra reklama to chwytliwe hasło ;)
OdpowiedzUsuńDobra reklama musi przykuwać uwagę i nie być natrętna :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam
ciężko zrobić dobrą reklamę, która nie irytuje ;)
OdpowiedzUsuńDziś reklam jest tak dużo, że ciężko wymyślić coś nowego. A z drugiej strony praktycznie nie da się zaistnieć bez reklamy...
OdpowiedzUsuńPost meraviglioso, posto molto bello.
OdpowiedzUsuńwholesale jeans
krótko ale treściwie, świetny wpis :D większość firm stawia na tradycyjne formy reklamy i nie myśli o takich rzeczach jak opisywane potykacze, przypinki reklamowe, reklama ledowa itp, a przecież trzeba iść z duchem czasu :)
OdpowiedzUsuń